sobota, 3 marca 2012

Ziajka stretch mark prevention cream Mammamia

Dostałam próbeczkę kremu dla mam i kiedy nie miałam miejsca w kosmetyczce, zabrałam na wyjazd Ziajka Mammamia.  Krem do stosowania przeciw rozstępom, który można stosować od czwartego miesiąca ciąży. 

Kosmetyk to aktywny krem działający w profilaktyce i redukcji rozstępów. Może być również stosowany po urodzeniu dziecka i przy gwałtownej zmianie wagi. Intensywnie rozjaśnia oraz wyraźnie zmniejsza rozstępy i skutecznie zapobiega ich powstawaniu. Zawiera hydroksyprolinę, ekstrakt Centella asiatica, masło shea, witamina A, prowitaminę B5 ( D-panthenal).

Kosmetyk nie wywołuje żadnych reakcji alergicznych i łagodzi podrażnioną, naciągniętą a czasem nawet swędzącą skórę. Można stosować na brzuch, piersi, ramiona, uda i pośladki. 

Ziajka Mammamia ma dosyć gęstą konsystencję ale szybko się wchłania. Dodatkowo delikatny zapach nie jest zbyt intensywny. Jak tylko skończę aktualną butlę balsamu, mam zamiar kupić Ziajkę! Kosztuje 16 zł. Martwi mnie tylko to, ze to mała butelka - 150 ml!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz